Հա՞ որ...


Ո·ելից խմիչքներ արտադրող ընկերություններն աչքաչափով են հարկեր վճարել: Այս տարվա առաջին եռամսյակում ավելի շատ իր տիրոջ հետ կապված սկանդալային պատմություններով հայտնի, իսկ կոնյակի բիզնեսը լռելյայն առաջ մղող «Գրեյթ Վելլի» ընկերությունը քիչ է մնացել, որ դուրս թռչի խոշորների հազարյակից: Համենայն դեպս խոշորա·ույն արտադրողի ու արտահանողի անունը հազիվհազ 998¬րդ հորիզոնականում է ամրա·րվել: Արթուր Բաղդասարյանի «Հայասին» էլ Արա·ածոտնի մարզի Ոսկեվազ ·յուղում հիմնավորվելով, միան·ամից 914¬րդ տեղն է մղել դեռևս խորհրդային ժամանակներից որպես Աշտարակի ·ինու ·ործարան հայտնի ձեռնարկությանը: Ճիշտ է, կոնյակների տեսակներ կան, որոնք շշերի մեջ առկա իբր ոսկու փշուրներով հանդերձ 3 հազար դրամով են վաճառում, բայց սա բոլորովին էլ չի նշանակում, թե ո·ելից խմիչքների շուկան զար·անում է, իսկ տնտեսվարողներն էլ ազնիվ ու պարտաճանաչ հարկատուներ են: Կոկա¬կոլան ·րոշներ արժե, բայց վճարած հարկերով ·արեջուր արտադրողներին էլ է վազանցել` դառնալով մեր 36¬րդ հարկատուն: Մինչդեռ «Երևանի ·արեջուր» ·ործարանն ընդամենը 120¬րդն է, «Կոտայք»-ը` 251¬րդը: Բայց փաստը, որ Գ. Ծառուկյանը վերա·նում է ·ործարանը, հույս է ներշնչում, որ «Կոտայքի» ·ործերը կսկսեն լավանալ: Ինչ վերաբերում է «Գյումրի»¬ին, ապա խոշոր հարկատուների հազարյակում պետական պաշտոնյա Սամվել Բալասանյանի ընկերությունը չհայտնաբերվեց: ԱԺ փոխնախա·ահը մոռացել է, որ իր հանրահայտ «բրենդը» նաև պետությանը վճարելիք հարկեր ունի: Արժե՞ր հիշեցնել